Palveteekonna laul. Kui Issand tõi tagasi Siioni vangid, siis olime nagu unenägijad. Siis oli meie suu täis naeru ja meie keel täis hõiskamist, siis öeldi paganarahvaste seas: „Issand on neile suuri asju teinud!” Issand on meile suuri asju teinud, me oleme rõõmsad. Issand, too tagasi meie vangid, nagu veeojad Lõunamaal! Kes silmaveega külvavad, lõikavad hõiskamisega. Kes minnes kõnnib nuttes, kui ta külviseemet kannab, see tuleb ja hõiskab, kandes oma vihke.
Pärsia kuningas Koores, kes saavutas võidu Babüloonia üle, vabastas juudid vangistusest ja andis neile loa minna tagasi Jeruusalemma. Lisaks andis Koores juutidele tagasi ka templiriistad, mis Nebukadnetsari poolt olid ära toodud ning ka templi taastamise loa. See oli juutide jaoks ootamatu ja väga rõõmustav üllatus. Kui juudid olid rännakul tagasi kodumaale, kaasas kirjad, mis lubasid neil uuesti üles ehitada esivanemate maa ja taastada templi, oli see tõesti nagu üks uskumatu rõõmus unenägu. Kuid see oli tõsi. Loomulik, et kodumaale tagasi rändajad olid rõõmsad ja täis suuri lootusi. Jumal oli neile tõesti suuri asju teinud. Samas tähendas see, et palju tööd oli vaja teha, et kodud ja Jeruusalemma tempel saaks tõepoolest üles ehitatud. Tagasi jõuti ju suuresti maha kistud linna. Kohale jõudes ilmnes ka, et kohapealsed väiksemad vürstid polnud üldse rõõmsad, et juudid Jeruusalemma taastama hakkasid. Hoolimata suure kuninga poolt välja antud kinnituskirjadest takistati kohalike valitsejate poolt taastamistööd igal võimalikul viisil. Nii tähendas vabadus ja elu esivanemate maal ka suurt pingutust ja võitlust vastastega. Jeesus tuli maailma, et vabastada kõik inimesed patu orjusest. Tema ristisurma ja ülestõusmise läbi on patu ikked murtud ja inimesed võivad saada vabaks. Kes usub Kristusesse ja käib Tema järel, ei ole enam patu ori, vaid vaba, et elada koos Jumalaga. Saatan teeb aga kõik, et takistada elamist Jumala tahte kohaselt. Nii tähendab ka elu koos Jumalaga pingutust ja võitlusi, et mitte langeda uuesti patu orjusesse. Apostel Paulus võrdleb kristlase elu sportlase eluga. Sportlane pingutab ja piirab end, et saavutada võitu. Nii tuleb ka kristlastel pingutada ja end valitseda, et pärida igavest elu. Vabadus on küll Kristuse läbi juba meie päralt, kuid eesmärgile jõuab vaid see, kes ka ise selleks vaeva näeb.