Eks te tea, et te olete Jumala tempel ja teie sees elab Jumala Vaim? Kui keegi rikub Jumala templi, siis Jumal rikub ka tema, sest Jumala tempel on püha, ja see olete teie. Ärgu ükski petku ennast! Kes teie seas tundub endale targana selles maailmas, see saagu narriks, et ta saaks targaks! Jumala juures on ju praeguse maailma tarkus narrus, sest on kirjutatud: „Tema tabab targad nende riugastelt.” Ja taas: „Issand tunneb ära tarkade arutlused, et need on tühised.” Nõnda ärgu siis ükski kiidelgu inimestest, sest teie päralt on kõik: olgu Paulus, olgu Apollos, olgu Keefas, olgu maailm, olgu elu, olgu surm, olgu käesolev, olgu tulev - kõik on teie päralt, teie olete aga Kristuse päralt ja Kristus on Jumala päralt.
Millest sõltub Jumala templi pühadus? Kindlasti on tempel püha sellepärast, et selle on Jumal valinud enesele elupaigaks. Kui Vana Testamendi ajal pühitseti tempel, siis Jumala Vaim laskus templi üle ja see oli nii püha, et isegi preestrid ei saanud templisse jääda. Ja Jumal valis Jeruusalemma ja templi enesele igaveseks elupaigaks. Ometi teame, et nii tempel kui ka Jeruusalemm on kannatanud hävituse tõttu. Miks siis? Sest tempel ei olnud enam selline, nagu see oleks pidanud olema. Jeesus ütles neile, kes oma arvates püüdsid templis korraldada nii, et inimesed saaks tuua õigeid ohvreid, et nad on Jumala koja muutnud röövliauguks. Ilmselt ei olnud selle põhjuseks ainult kaubandus, mis toimus templi eesõues, vaid juutide elukorralduses olid paljud asjad sellised, et Jumalal ei olnud sellest head meelt. Jeruusalemma vallutamine ja templi hävitamine rooma vägede poolt ei olnud lihtsalt õnnetu sõda, mis juute tabas, vaid see oli ühtlasi Jumala karistus. Juudid olid rikkunud templi – ja Jumal rikkus juutide templiteenistuse. Kuigi Jeruusalemm linnana on alles, pole templit tänapäevani. Paulus kirjutab korintlastele, et iga inimene peaks iseendasse suhtuma kui püha Jumala elupaika. Seetõttu peab igaüks hoidma oma elu sellisena, et see vastaks Jumala pühadusele. Piibel rõhutab, et juba vana lepingu aegne ohvriteenistus oli püha. Kuid Jeesuse ohvri tõttu on uus leping veelgi püham. Seda enam tuleb meil hoida, et meie elu peegeldaks Jumala pühadust. Siis täidab meid Jumala Vaim ja me oleme kõigile Jumala armu ja headuse tunnistuseks.